Webshop Integration

Spar tid og automatiser processer ved at integrere din Webshop fuldt ud med Dynamics NAV/BC.

Forbind Dynamics NAV/BC med din Webshop

Vi har i samarbejde med DanDomain gennem en årrække optimeret vores kunders forretning ved at spare tid og automatisere rutineopgaver. Med integrationen optimerer vi bl.a. ordrehåndtering, vedligeholder lagerbeholdning, priser mv. helt automatisk. Samtidig undgår I manuelle indtastninger og minimerer fejl.

Integrationen understøtter B2C og B2B salg, samt en lang række af DanDomains standardfunktioner og I er selv med til at bestemme hvor meget der skal integreres.

Business Central sørger automatisk for at trække betalingsmetoden fra ordren og bogføre det ind på den ønskede finanskonto, således det er nemt for bogholderiet at udligne betalinger fra Webshoppen.

Webshopintegrationen kan sammenkobles med vores integration til Shipmondo (fragtløsning), samt scannerløsning, således I kan håndtere hele flowet fra ordremodtagelse til booking af fragt fra Business Central og til at varerne er ude af døren og den ønskede fragtmand henter pakkerne.

Har I kundespecifikke priser, sørger Business Central for at overføre disse priser til Webshoppen, således B2B kunderne får den samme pris lige meget om de bestemmer på Webshoppen eller ringer til Jer.

Sælger I til flere lande er det heller ikke noget problem, da Business Central kan sættes op med debitorskabeloner pr. land, således salg bliver bogført korrekt i systemet.

Integrationen fungerer med Webshop løsninger fra DanDomain, SmartWeb, Wannafind, Scannet og Hosted Shop.

Integrationen er udarbejdet til ”Navision Financials”, ”Navision Attain”, ”Navision”, ”Dynamics NAV” og ”Business Central”.

Video Guide

Video Guide

Opret webshop

Opret demoshop

Klik her

Opret betalingsgateway

Opret betalingsgateway

Klik her

Priser

Månedligt abonnement

kr. 995,- / pr. regnskab

Oprettelse

kr. 3.000,-

Understøtter følgende Webshops:

  • DanDomain
  • SmartWeb
  • Wannafind
  • Scannet
  • HostedShop

Understøtter følgende NAV/BC Versioner:

  • Business Central
  • Dynamics NAV
  • Navision
  • Navision Attain
  • Navision Financials

Del med:

Hvordan fungerer DanDomain Webshop integration til Business Central?

Når en kunde (B2B eller B2C) handler på Webshoppen bliver der oprettet en ordre i Webshoppen. Denne ordre bliver efterfølgende indlæst og oprettet i Business Central – såfremt debitoren eksisterer vil denne benyttes, alternativt vil der oprettes ny debitor på baggrund af en opsat debitorskabelon. Efter pakning af varerne bliver salget bogført og såfremt der er betalt med kreditkort i Webshoppen kan Business Central selv trække pengene. Efterfølgende udligner bogholderiet indbetalingerne fra Webshoppen mod opsatte konti i Business Central og derved sparer bogholderiet meget tid.

Hvordan kommer man igang?

Kontakt

Kontakt Navisupport på Tlf. 98 13 10 00

Afklaring

Afklaring af behov

Installation

Installation af NS-Webshop app i jeres BC

Opsætning

Opsætning af integration

Go live

Smiling manager director with watch on arm, dressed elegantly, holds smart phone.

Udfyld nedenstående for at blive kontaktet