Business Central

Et komplet ERP-system, som kan udvikle og automatisere jeres forretning.

Business Central

Business Central er det anbefalede ERP system til små og mellemstore virksomheder, som ønsker at automatisere og effektivisere sin forretning. Foruden at være et komplet økonomisystem, er systemet også udarbejdet til at styre bl.a. lager, produktion, salg, køb, service, produktion mv. Systemet kan tilpasses efter jeres ønsker og behov.

Business Central findes i to forskellige pakker, afhængig af virksomhedens behov. Forskellen på de to pakker er, at Business Central Premium pakken indeholder produktion- og servicemodul. Såfremt I ikke ønsker et af disse moduler vil I skulle benytte Business Central Essentials pakken.

Business Central kan køres i “Cloud”, som “Hosted” eller “OnPremise”.

Vi tilbyder

Cloud

I skyen hos Microsoft
Priser fra kr. 489,- / bruger / md.
Kontakt

Hosted

Hosted løsning placeret i Danmark
Priser fra kr. 540 / bruger / md.
Kontakt

OnPremise

Lokal installation på egen server med jeres egen licens
Kontakt os for pris
Kontakt

Cloud priser

team member

kr 55,90
pr. bruger, pr. måned
  • Læs og godkend
  • Kør alle rapporter
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

essential

kr 489,00
pr. bruger, pr. måned
  • Økonomi
  • Lager
  • Salg
  • Køb
  • Projekt / Sag
  • Fakturering
  •  
  •  
  •  

premium

kr 698,50
pr. bruger, pr. måned
  • Økonomi
  • Lager
  • Salg
  • Køb
  • Projekt / Sag
  • Fakturering
  • Service
  • Produktion
  •  

device

kr 279,40
pr. enhed, pr. måned
  • Delt licens til enheder
  • F.eks. Scanner
  • F.eks. POS løsning
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Revisor

kr 0
pr. måned
  • Adgang til revisor
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Vi tager forbehold for prisændringer fra Microsoft

Software Production Team

Hvorfor vælge en Cloud / Hosted løsning?

I lejer jeres løsning og betaler en fast pris pr. bruger hver måned og støder derfor ikke på uforudsete udgifter og omkostninger i forhold til hvis I har egen server. Serverdrift, backup, sikkerhed og oppetid ligger hos serverudbyderen. Det er simpelt at skrue op og ned for antallet af Business Central brugere og dermed undgå at betale for for mange brugere. Man undgår opdateringsabonnement på Business Central og har en lang række objekter til tilpasninger inkluderet i den månedlige pris.

Kom hurtigt i gang – kontakt os på tlf. 98 13 10 00

Vi supporterer og udvikler også i de forudgående versioner ”Dynamics NAV”, ”Navision”, ”Navision Attain”, ”Navision Financials” og ”Navigator”.

Henrik Jensen
Direktør & senior konsulent, Dynamics NAV/BC
Marvin Qvist
Udvikler & konsulent, Dynamics NAV/BC
Niklas Nøhr
Udvikler & konsulent, Dynamics NAV/BC
Kjeld Hansen
Udvikler & Senior konsulent, Dynamics NAV/BC

Udfyld nedenstående for at blive kontaktet