Business Central
Et komplet ERP-system, som kan udvikle og automatisere jeres forretning.
Business Central
Business Central er det anbefalede ERP system til små og mellemstore virksomheder, som ønsker at automatisere og effektivisere sin forretning. Foruden at være et komplet økonomisystem, er systemet også udarbejdet til at styre bl.a. lager, produktion, salg, køb, service, produktion mv. Systemet kan tilpasses efter jeres ønsker og behov.
Business Central findes i to forskellige pakker, afhængig af virksomhedens behov. Forskellen på de to pakker er, at Business Central Premium pakken indeholder produktion- og servicemodul. Såfremt I ikke ønsker et af disse moduler vil I skulle benytte Business Central Essentials pakken.
Business Central kan køres i “Cloud”, som “Hosted” eller “OnPremise”.
Cloud priser
team member
-
Læs og godkend
-
Kør alle rapporter
-
-
-
-
-
-
-
essential
-
Økonomi
-
Lager
-
Salg
-
Køb
-
Projekt / Sag
-
Fakturering
-
-
-
premium
-
Økonomi
-
Lager
-
Salg
-
Køb
-
Projekt / Sag
-
Fakturering
-
Service
-
Produktion
-
device
-
Delt licens til enheder
-
F.eks. Scanner
-
F.eks. POS løsning
-
-
-
-
-
-
Revisor
-
Adgang til revisor
-
-
-
-
-
-
-
-
Vi tager forbehold for prisændringer fra Microsoft
Hvorfor vælge en Cloud / Hosted løsning?
I lejer jeres løsning og betaler en fast pris pr. bruger hver måned og støder derfor ikke på uforudsete udgifter og omkostninger i forhold til hvis I har egen server. Serverdrift, backup, sikkerhed og oppetid ligger hos serverudbyderen. Det er simpelt at skrue op og ned for antallet af Business Central brugere og dermed undgå at betale for for mange brugere. Man undgår opdateringsabonnement på Business Central og har en lang række objekter til tilpasninger inkluderet i den månedlige pris.
Kom hurtigt i gang – kontakt os på tlf. 98 13 10 00
Vi supporterer og udvikler også i de forudgående versioner ”Dynamics NAV”, ”Navision”, ”Navision Attain”, ”Navision Financials” og ”Navigator”.