Bilagshåndtering / Expense Management
Nu er det lettere end nogensinde at registrere forretningsrelaterede udgifter og aktiviteter i Business Central
Benyt Business Central til at matche kvitteringer med kreditkortudgifter
Få styr på medarbejderudgifterne, både på og væk fra kontoret. Med denne løsning bliver det lettere end nogensinde at registrere og godkende forretningsrelaterede udgifter og rejseaktiviteter ved hjælp af Business Central, en unik Expense-app og en webportal.
priser
Beregn din pris
Understøtter følgende NAV/BC Versioner:
- Business Central
- Dynamics NAV
- Navision
- Navision Attain
- Navision Financials
Del med:
Match medarbejderkvitteringer med kreditkortstransaktioner automatisk
Integrationen med de største kreditkortudbydere gør det nemt at importere kreditkorttransaktioner og afstemme dem automatisk med indrapporterede udgifter. Det gør det enkelt at følge op på manglende udgiftsdokumentation. Hvis en kvittering mangler opretter systemet automatisk én som sendes til den rigtige udgiftsbruger.
Udgiften vises nu i udgiftsbrugerens Expense app med en påmindelse om at indsende den manglende dokumentation. Så snart udgiften registreres af medarbejderen, bliver den automatisk sendt til Business Central.
Kom igang
Kontakt
Kontakt Navisupport på Tlf. 98 13 10 00
Afklaring
Afklaring af behov
Installation
Installation af Expense Management app i jeres Business Central
Opsætning
Opsætning af Expense Management integration