Bilagshåndtering / Expense Management

Nu er det lettere end nogensinde at registrere forretningsrelaterede udgifter og aktiviteter i Business Central

Benyt Business Central til at matche kvitteringer med kreditkortudgifter

Få styr på medarbejderudgifterne, både på og væk fra kontoret. Med denne løsning bliver det lettere end nogensinde at registrere og godkende forretningsrelaterede udgifter og rejseaktiviteter ved hjælp af Business Central, en unik Expense-app og en webportal. 

Video Guide

Video Guide

Priser

priser

Beregn din pris

Understøtter følgende NAV/BC Versioner:

  • Business Central
  • Dynamics NAV
  • Navision
  • Navision Attain
  • Navision Financials

Del med:

Businessman working at laptop, taking notes in notebook

Match medarbejderkvitteringer med kreditkortstransaktioner automatisk

Integrationen med de største kreditkortudbydere gør det nemt at importere kreditkorttransaktioner og afstemme dem automatisk med indrapporterede udgifter. Det gør det enkelt at følge op på manglende udgiftsdokumentation. Hvis en kvittering mangler opretter systemet automatisk én som sendes til den rigtige udgiftsbruger. 

Udgiften vises nu i udgiftsbrugerens Expense app med en påmindelse om at indsende den manglende dokumentation. Så snart udgiften registreres af medarbejderen, bliver den automatisk sendt til Business Central.  

Kom igang

Kontakt

Kontakt Navisupport på Tlf. 98 13 10 00

Afklaring

Afklaring af behov

Installation

Installation af Expense Management app i jeres Business Central

Opsætning

Opsætning af Expense Management integration

Go live

Smiling manager director with watch on arm, dressed elegantly, holds smart phone.
Henrik Jensen
Direktør & senior konsulent, Dynamics NAV/BC

Udfyld nedenstående for at blive kontaktet