Acubiz
Nem håndtering af udgifter!
Registreringer i Acubiz kan nu nemt komme over i Dynamics 365 Business Central.
I samarbejde med Visma Acubiz A/S har Navisupport ApS lavet denne integration, der henter registreringer i Acubiz over til Business Central på en let og hurtig måde.
priser
Månedligt abonnement
kr. 295,- / pr. regnskab
Understøtter følgende Versioner:
- Business Central
Ved Business Central OnPremise løsning, skal der tilkøbes krævede objekter.
Oprettelse, opsætning og kundespecifikke tilpasninger faktureres særskilt.
Del med:
Håndtering af udgifter har aldrig været nemmere
Simple og effektive processer omkring udgiftshåndtering lige fra udlæg eller køb på firmakort til kørte kilometer og fakturaer og meget mere.
Kom igang
Kontakt
Kontakt Navisupport på Tlf. 98 13 10 00
Demo
Få en demo af Acubiz løsningen
Installation
Installation af Acubiz app i jeres Business Central
Opsætning
Opsætning af Acubiz integration
Go live
Kjeld Hansen
Udvikler & Senior konsulent, Dynamics NAV/BC