Acubiz

Nem håndtering af udgifter!

Registreringer i Acubiz kan nu nemt komme over i Dynamics 365 Business Central.

I samarbejde med Visma Acubiz A/S har Navisupport ApS lavet denne integration, der henter registreringer i Acubiz over til Business Central på en let og hurtig måde.

Book en demo

priser

Månedligt abonnement

kr. 295,- / pr. regnskab

Understøtter følgende Versioner:

  • Business Central

Ved Business Central OnPremise løsning, skal der tilkøbes krævede objekter.

Oprettelse, opsætning og kundespecifikke tilpasninger faktureres særskilt.

Del med:

Håndtering af udgifter har aldrig været nemmere

Simple og effektive processer omkring udgiftshåndtering lige fra udlæg eller køb på firmakort til kørte kilometer og fakturaer og meget mere.

Kom igang

Kontakt

Kontakt Navisupport på Tlf. 98 13 10 00

Demo

Få en demo af Acubiz løsningen

Installation

Installation af Acubiz app i jeres Business Central

Opsætning

Opsætning af Acubiz integration

Go live

Smiling manager director with watch on arm, dressed elegantly, holds smart phone.
Kjeld Hansen
Udvikler & Senior konsulent, Dynamics NAV/BC

Udfyld nedenstående for at blive kontaktet