Document output

Få overblikket over afsendelse af alle dokumenter; printede, e-mailede og elektroniske dokumenter

Oversigt over alle sendte og ikke afsendte dokumenter fra Business Central

Nogle kunder ønsker at modtage deres dokumenter såsom salgsfakturaer, kreditnotaer, påmindelser osv. som fysiske udskrifter. Andre som PDF-vedhæftede filer i e-mails, mens nogle ønsker at modtage i elektroniske formater som XML osv. Er denne oversigt over dine modtageres præferencer let tilgængelig i din virksomhed? Med Document Output kommer du ikke til at mangle informationen, og det bedste er at alt håndteres automatisk inde fra Business Central.

Video Guide

Video Guide

Priser

Priser

Beregn pris her

Understøtter følgende NAV/BC Versioner:

  • Business Central
  • Dynamics NAV
  • Navision
  • Navision Attain
  • Navision Financials

Del med:

Put your project in the hands of this dynamic team

Brug Business Central til automatisk distribution

Med Document Output behøver økonomiafdelingen ikke at mangle overblikket over udgående dokumenter, herunder oplysninger om, hvordan dokumenter sendes, i hvilket format og til hvem.  Dette sikrer en effektiv distribution af alle forretningsdokumenter. Du kan designe og sende e-mails med professionelt udseende med den nødvendige dokumentation ved at samle alle typer udgående dokumenter i en enkelt fil for enkel distribution. 

Med et unikt sæt faktabokse på dine kundekort har du oplysninger om de specifikke e-mail-modtagere, adgang til en e-mail log og en oversigt over de sendte dokumenter ved hånden. 

På denne måde holder du styr på, hvem der skal modtage bestemte typer dokumenter, samt på hvilket tidspunkt de har modtaget dem. Dette gør det ikke kun muligt for dig at medtage dokumentation såsom salgs- og leveringsbetingelser, men det gør det også muligt automatisk at vedhæfte alle forfaldne salgsfakturaer, når du sender kontoudtog eller påmindelser. 

Du kan sende alle typer dokumenter, som salgsfakturaer, påmindelser om kontoudtog, ordrebekræftelser og mere, enten i e-mail-batcher eller som udskrifter, der er tilpasset dine egne baggrunds PDF direkte fra Business Central. 

Det sofistikerede skabelonvalg med en lang række tilgængelige skabeloner giver dig mulighed for at anvende forskellige e-mail-skabeloner baseret på udløsere såsom sprog, afdelingskoder og dimensionsværdier. Ved at bruge drag and drop-funktionaliteten kan du tilføje yderligere filer og vedhæftede filer. 

Henrik Jensen
Direktør & senior konsulent, Dynamics NAV/BC

Udfyld nedenstående for at blive kontaktet