Handelsbetingelser

Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne igennem, inden du handler hos www.www.navisupport.dk
Alle priser er ekskl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med www.www.navisupport.dk indgås aftaler på Dansk og i henhold til dansk lovgivning.

Betaling:
Hos Navisupport ApS kan der betales med: Dankort, Visa, Visa Electron. 
Der tages ikke gebyr ved betaling på www.www.navisupport.dk. Data der sendes i forbindelse med køb via betalingskort er krypterede (SSL), og det er kun NETS (tidligere PBS), der kan læse dem. 

Beløbet trækkes først, når varerne sendes. Hvis vi ikke har alle varerne på lager, trækkes kun det beløb, som svarer til leveringen. Vi kan aldrig trække et større beløb, end det du har godkendt.

Fortrydelsesret:
Når du har handlet på www.www.navisupport.dk har du altid 14 dages fortrydelsesret. Din fortrydelsesret løber fra den dag hvor du modtager varen. 

Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske, såfremt varen returneres ubrugt og i samme stand, som ved modtagelsen af varen.

Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bryder folieringen omkring varen eller hvis du på anden vis har brugt varen som helt åbenbart forringer salgsværdien. 

Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen. 

Hvis du ønsker at returnere en vare skal den sendes til nedenstående adresse:

Navisupport ApS
Sundsholmen 12
9400 Nørresundby
Att: “Returvare”

Returvarer skal vedlægges tilstrækkelig information om købet til at vi kan identificere ordren. Dette fremmer en hurtigere ekspeditiontid. 

Hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, tilbagebetales dit tilgodehavende via en bankoverførsel. Derfor bør du vedlægge følgende oplysninger i returforsendelsen: pengeinstitutets navn, registrerings- og kontonummer (ikke kortnummer) på den konto, pengene skal overføres til. Du kan evt. sende disse oplysninger på vores email, cs@www.navisupport.dk 
Alle omkostninger ved returforsendelser afholdes af afsender. 

Bemærk! Navisupport ApS modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet. 

Husk altid at pakke alle returforsendelser forsvarligt ind, så der ikke opstår tvivl om original-emballagens stand. Gem evt. original forsendelsesemballage, indtil du er sikker på, om du ønsker at beholde varen.

Personlige oplysninger:
Når du indgår aftale om køb via Navisupport ApS skal du lade dig registrere med oplysninger om: 
navn, adresse, telefonnummer og e-mail. Disse oplysninger samles kun for at kunne levere din ordre til dig. 

Alle registrerede personoplysninger opbevares hos Navisupport ApS i 5 år (krav fra bogføringsloven), hvorefter oplysningerne slettes. 

Ingen personlige oplysninger, der registreres på www.www.navisupport.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for Navisupport ApS. 

Som registeret hos Navisupport ApS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen, samt ret til indsigt i hvilke oplysninger, Navisupport ApS har registreret om dig. Henvendelse omkring ovenstående bedes rettet til Navisupport ApS via mail: cs@www.navisupport.dk 

Forbehold:
Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.

Fragt/Levering:
Fragt beregnes ud fra varens vægt og størrelse – leveres i hele Danmark uanset beløbsstørrelse. 
Navisupport ApS ved det er vigtigt for vores kunder at varerne leveres hurtigt, derfor garanterer vi levering 1-3 dage (ekskl. lørdag, søndag og helligdage) såfremt varen er på lager. 
Vælg at få leveret din pakke direkte til arbejdspladsen med GLS og undgå turen til posthuset.

Klageadgang:
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@navisupport.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til www.forbrug.dk (Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning). Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kontaktinformationer:

Navisupport ApS
Sundsholmen 12
9400 Nørresundby
Danmark
Tlf: 98 13 10 00
Mail: cs@navisupport.dk 
CVR-NR: 27 68 38 27