Tidsregistrering til Business Central

Registrer tid på projekt, som overføres direkte til sagskladde i Business Central.

Tidsregistrering til Business Central

Webtid er en webbaseret løsning til håndtering af timeregistreringer på projekter. Via Webtid kan de ansatte i virksomheden nemt og bekvemt registrere deres timer, på et aktuelt projekt. Når en arbejdsperiode er omme, og det er tid til at bogføre periodens timer, kan bogholderen eller den økonomiansvarlige ved blot ét klik hente alle indtastede timeregistreringer ind i en sagskladde, klar til bogføring.

Registrering når du vil, hvor du vil

Da webtid er en webbaseret løsning, åbner det muligheden for at de ansatte kan registrere sine timer når de vil, og hvor de vil. Den ansatte i virksomheden kan altid logge på Webtid og registrere sine timer, skabe sig et overblik over allerede registrerede timer på et bestemt projekt, eller se hvor mange timer der er registreret i den pågældende periode.

Platformsuafhængig

Webtid er en platformsuafhængig løsning, – det betyder at Webtid kan køres på både PC og MAC uanset om der benyttes Chrome, Edge, Firefox eller Safari som den foretrukne webbrowser. De ansatte har endda muligheden for at registrere deres timer, ikke blot via computeren, men ligeledes ved hjælp af deres mobiltelefon eller tablet.

Hvorfor Webtid

  • Brugervenlig grænseflade som langt de fleste med meget kort introduktion kan benytte.
  • De ansatte får en nem og brugervenlig indgang til timeregistrering på aktive projekter.
  • Mulighed for brugertilpasning af den webbaserede grænseflade.
  • Sparer ekstra licenser til din Business Central. Kun bogholderen eller den økonomi-ansvarlige behøver licens.
  • Letter arbejdsbyrden hos firmaets bogholder.
  • Ingen papirlapper og post-its med timeafregning i virksomheden.

Webtid fungerer også med ældre Navision og Dynamics NAV versioner, samt C5.

Priser

Månedligt abonnement

kr. 29,- (pr. bruger)

Oprettelse

kr. 1.995,-

Antal brugere:

Ubegrænset

Licens til:

  • Ressourcer
  • Sager
  • Aktiviteter
  • Arbejdstyper

Understøtter følgende NAV/BC Versioner:

  • Business Central
  • Dynamics NAV
  • Navision
  • Navision Attain
  • Navision Financials
  • C5

Del med:

Ved Business Central OnPremise løsning, skal der tilkøbes krævede objekter.

Oprettelse og opsætning faktureres særskilt.

Marvin Qvist
Udvikler & konsulent, Dynamics NAV/BC

Udfyld nedenstående for at blive kontaktet