1. Tryk på ikonet "indstillinger" |
|||
![]() |
|||
1. Vælg "E-post, kontakter, kalendere" |
|||
![]() |
|||
1. Vælg "Tilføj konto..." |
|||
![]() |
|||
1. Vælg "Microsoft Exchange" |
|||
![]() |
|||
Her indtastes: 1. E-post = din e-mail adresse. 2. Brugernavn = din e-mail adresse. 3. Adgangskode = Adgangskoden til din e-mail adresse. 4. Beskrivelse = valgfri, f.eks. "Exchange". 5. Klik "Næste" |
|||
![]() |
|||
Hvis server-feltet ikke automatisk bliver udfyldt, skal du: 1. Skriv "www.webexchange.nu" i server-feltet. 2. Klik på "Næste". |
|||
![]() |
|||
1. Vælg hvad du gerne vil have synkroniseret 2. klik ”Arkiver”. |
|||
![]() |